Povestea noastră

Am înființat compania Optiprint, d.o.o. în anul 2009 cu scopul de a pune la dispoziție solutii de închiriere exclusive la un preț accesibil si un serviciu profesional pentru utilizatorii business de imprimante color și echipamente multifuncționale.

Afacerea s-a dovedit de succes si am inregistrat un interes crescut pentru serviciile noastre din partea utilizatorilor business, lucru ce ne-a incurajat, ca prin intermediul grupului de franciza sa extindem solutia noastra la nivel national si international. In momentul din fata suntem prezenti cu modelul de afacere in toata Slovenia, Croatia, Bosnia si Hertegovina, Romania, Serbia.

Pe baza modelului de franciză desăvârșit, utilizatorii noștri business beneficiază de aceleași servicii indiferent de locul unde se află și de modul în care este organizată activitatea acestora. Depunem în mod constant eforturi pentru dezvoltarea de metode avansate de imprimare și pentru îmbunătățirea proceselor de lucru care ușurează munca angajaților și a beneficiarilor francizei oferind astfel clienților nostrii servicii profesionale la prețuri accesibile.

Prin urmare, ne putem lăuda cu utilizatori extrem de mulțumiți care au numai vorbe de bine despre noi, contribuind astfel la crearea unei povești de succes a grupului nostru de franciză.

Punem în practică tendințele viitorului

Fiabilitate

Am fost primii care ne-am dezvoltat pe piața din Slovenia și am introdus o soluție inovatoare care duce la scăderea drastică a costurilor de imprimare. Datorită anilor de experiență pe care îi avem și datorită grupului vast de franciză, suntem cunoscuți ca fiind un partener de afaceri fiabil. Bazându-ne pe focalizarea pe termen lung în crearea de servicii optime de imprimare, oferim utilizatorilor noștri business servicii și produse de calitate care sunt întotdeauna în pas cu timpul.

Atitudine onestă și parteneriat de calitate

Apreciem și depunem eforturi pentru a avea o atitudine onestă și de calitate față de toți partenerii de afaceri care se bazează pe încredere și etică. Prin adaptarea la nevoile fiecarui utilizator și servicii de calitate reusim sa adaugam și sa menținem parteneri de afaceri satisfăcuți; avem deja peste 2.500 de agenți economici care ne-au acordat increderea lor.

Dezvoltare continuua

Îmbunătățirea continuua și urmărirea progreselor tehnologice sunt pasiunile care sunt prezente în compania noastră de la bun început. Prin înțelegerea nevoilor partenerilor noștri am alcătuit un grup de profesioniști talentați care depun zilnic eforturi pentru a îmbunătăți serviciile noastre și pentru ca partenerii noștri să experimenteze servicii din ce in ce mai bune.

Misiunea

Nu ratăm nici o oportunitate de afaceri

Misiunea noastră este de a oferi solutii de inchiriere de imprimante color si echipamente multifunctionale de calitate, ecologice și la preț accesibil pentru toate tipurile de utilizatori business.

Viziunea

Eforturile și voința duc la rezultate excelente

Să devenim și să rămânem lider de piață la nivel mondial în domeniul dezvoltării de sisteme inovative pentru alimentarea neîntreruptă de cerneală și în domeniul serviciilor de închiriere de imprimante color, precum și echipamente multifuncționale.

Întrebări și răspunsuri

Cum devin clientul dumneavoastră?
Completați formularul on-line și vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili data testării gratuite.

Ce pot obține prin serviciile dumneavoastră?
Chiria fixă include echipamentul, instalarea, întreținerea periodică și eliminarea erorilor, asistență, piese de schimb și consumabile (cartușe etc.), precum și un număr stabilit de copii color sau alb-negru. Numai hârtia și energia electrică nu sunt incluse în prețul chiriei.

Pe ce perioadă se încheie contractul de închiriere?
Vă punem la dispoziție un contract fără angajament pe termen lung. Angajamentul contractual depinde în unele cazuri de pachetul de închiriere. În cazul unei închirieri pe termen scurt (1–3 luni) vom factura incepad cu 30,00 € (fără TVA) + kilometrajul în conformitate cu legislația în vigoare pentru cheltuielile de instalare.

Care este timpul de răspuns în caz de defecțiune?
Rezolvam în aceeași zi sau cel târziu a doua zi peste 95 % din erorile care ne sunt transmise până la ora 12.

Cum funcționează închirierea în afara Bucurestiului?
Deocamdata in Romania acoperim numai Bucuresti si Ilfov. Vom posta pe site-ul nostru informatii in momentul in care ne vom extinde si în alte judete.

Trebuie să ne cumpărăm noi imprimanta?
Nu, imprimanta este inclusă în prețul chiriei. Dacă doriți un anumit tip de imprimantă veți stabili acest lucru cu experții noștri, în funcție de nevoile dumneavoastră.

Cum procedăm cu cartușele?
Cartușele și alte consumabile (cu excepția hârtiei și a energiei electrice) sunt deja incluse în prețul chiriei, fără nici o plată suplimentară.

Cum funcționează service-ul echipamentelor?
Prețul fix al chiriei include toate serviciile de intretinere. Singura excepție este eliminarea erorilor cauzate de utilizarea neglijentă sau necorespunzătoare a echipamentului. În caz de utilizare neglijentă vom factura eliminarea erorilor în conformitate cu lista de prețuri pentru servicii.

Deveniți membrul grupului nostru

Ne străduim să oferim angajaților noștri posibilitatea să efectueze activități care îi fac fericiți. Credem că persoana care este pasionată de munca pe care o face și este mulțumită de aceasta, face acea muncă cel mai bine.

Suntem o companie cu o creștere rapidă, mereu în căutare de tinere talente. Doriți să vă alăturați colectivului nostru?

 

Pentru o posibilă colaborare în viitor vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail info.buc@optiprint.ro.

Închiriere de imprimante color
si dispozitive multifunctionale

Imprimare color
fără griji

Soluții ecologice
pentru fiecare birou

Asistență promptă
și eficientă