Skip to main content

Întrebări frecvente

De ce să închiriez o imprimantă sau un aparat multifuncțional, în loc de a-l achiziționa?

Închirierea unei imprimante sau a unui dispozitiv multifuncțional vă oferă o imagine generală asupra costurilor de imprimare, deoarece prețul lunar de închiriere este fix și fără costuri suplimentare.

În plus, nu va exista o investiție financiară inițială prin achiziționarea unei imprimante și, mai important, nu aveți cheltuieli pentru achiziționarea de cartușe de cerneală și piese de schimb pentru imprimantă.

Dacă închiriați o imprimantă veți scăpa de orice grijă cu întreținerea aparatului. Datorită serviciilor complete, utilizatorii economisesc mult din timpul lor.

Puteți citi mai multe despre avantajele chiriei față de achiziție aici.

Cum se calculează chiria imprimantei?

Pachetul lunar depinde de numărul de pagini tipărite pe care le realizați într-o lună. Pachetul îl puteți alege cu ajutorul specialiștilor noștri în vânzări.

Ce presupune închirierea unei imprimante?

Chiria fixă lunară include aparatul, instalarea, verificarea tehnică periodică, asistența, piesele de schimb și consumabilele (cartușe etc.) și un număr specificat de pagini tipărite color sau alb-negru.

Trebuie să îmi cumpăr singur cartușele, atunci când se golesc?

Cartușele sunt incluse în costul chiriei lunare. Atunci când se golesc cartușele, le luăm și le umplem din nou. În acest fel evităm crearea de deșeuri materiale.

În cazul unei defecțiuni a imprimantei trebuie să plătesc intervenția în service?

Toate intervențiile în service sunt incluse în prețul chiriei lunare.

Care este timpul de răspuns în cazul unei defecțiuni?

Peste 95% dintre defecțiunile care ne sunt transmise până la ora 12 vor fi analizate în aceeași zi, iar defecțiunile transmise până la ora 12 pot fi rezolvate în aceeași zi, sau cel târziu în ziua următoare.

Ce se întâmplă dacă imprimanta aleasă nu este pe gustul meu.

La începutul perioadei de închiriere vă oferim o perioadă de testare gratuită. Dacă ajungeți la concluzia că modelul de imprimantă ales nu este cel potrivit, îl vom prelua și îl vom înlocui cu un alt model, conform acordului.

A tipări color e mai scump decât a tipări alb-nergu?

Nu. Prin dezvoltarea proprie am reușit să aducem la același nivel prețul tipăritului color și a celui alb-negru în cadrul companiei Optiprint.

Am un birou mic și nu tipăresc foarte mult. Are sens închirierea unei imprimante?

Fiecare pachet este adaptat în funcție de necesitățile fiecărui utilizator în parte și de cantitatea de pagini tipărite în fiecare lună. Dacă tipăriți mai puțin, atunci vom discuta despre un pachet mai mic.

Mai mulți utilizatori pot folosi aceeași imprimantă?

Da. Imprimantele și dispozitivele noastre multifuncționale sunt potrivite pentru un mediu de lucru dinamic și au soluții avansate pentru toate cerințele.

Nu știu exact câte pagini tipăresc pe lună.

Înainte de instalare, efectuăm o analiză a situației cu privire la imprimare și astfel optimizăm imprimarea în compania dvs. chiar de la instalare.

Cum știu care imprimantă este potrivită pentru mine?

Specialiștii noștri în vânzări vă vor sfătui, conform acordului, cu privire la care este cel mai potrivit aparat pentru mediul dvs. de lucru.

Cât de repede voi primi imprimanta, după ce mă decid să o închiriez?

Vă închiriem imprimanta pe o perioadă de 1-2 ani.

Asistența IT / tehnică este inclusă în prețul chiriei lunare?

Da. Specialiștii noștri în domeniul service vă stau mereu la dispoziție la call center și pe teren.

Ce este soluția Optiprint?

O soluție inovatoare de imprimare pe care am dezvoltat-o în cadrul companiei Optiprint și care vă permite să tipăriți până la 40.000 de copii color, înainte ca imprimanta să nu mai aibă culori. Este vorba de sistemul în culori pe care îl conectăm la imprimantă și care se poate umple din nou. Deoarece reumpleți sistemul în loc să îl aruncați, veți evita risipa de cartușe de cerneală și tonere, prin care mediul ar fi poluat inutil.

Optiprint este o companie internațională?

Da. Prin intermediul modelului cu francize suntem prezenți în Croația, Italia, Serbia, România, Bosnia și Herțegovina, în afară de Slovenia, unde se află sediul companiei Optiprint. Puteți găsi mai multe informații despre cum să deveniți partenerul nostru prin franciză aici.

Cum se asigură asistența pentru clienți?

Modelul perfect al companiei Optiprint pentru închiriere de imprimante și aparate multifuncționale permite imprimarea fără griji la mai mult de 4.100 de parteneri, întreprinderi mici, precum și corporații mari și multe instituții din sectorul public.

Pentru asistență continuă și orice întrebări, vă stau la dispoziție, de asemenea, specialiștii noștri în vânzări și tehnicienii noștri de la call center, cărora vă puteți adresa oricând.