Închirierea ca adept al tendințelor
În economia colaborativă, cumpărăturile pot fi o investiție foarte costisitoare. Dacă odată se credea că industria IT era dominată de investiții mari în tehnologie, de mult timp este clar că modelul de închiriere (susținut în principal de cloud computing) este câștigătorul absolut al tendinței de dezvoltare.
Regula de bază a deciziilor bune în afaceri este: păstrați în cadrul companiei ceea ce reprezintă avantajul vostru competitiv și, pentru orice altceva, angajați pe cineva care o va face mai bine din punct de vedere operațional.
Imprimarea nu este un avantaj competitiv în majoritatea cazurilor, dar poate deveni un obstacol operațional. În ciuda viitorului digital, prezentul încă „miroase” a hârtie. Indiferent dacă îl folosim pentru facturi, materiale de vânzări, documente interne sau doar pentru temele celor mici, nevoia de imprimare este în continuare mare.
Nimeni nu vrea o bormașină (imprimantă), toată lumea vrea găuri (imprimare de calitate)
Alegerea unei imprimante se poate transforma într-un coșmar, deoarece numărul mare de opțiuni nu face alegerea mai ușoară, ci mai dificilă. Jet de cerneală sau laser? Viteza primei imprimări sau numărul de imprimări pe minut? Mare sau mic? Cât costă consumabilele și care este cel mai bun? Cât de mari ar trebui să fie sertarele? Cât de bun ar trebui să fie scanerul? Unde pot stoca documente? Imprimare pe o singură față sau față-verso? Doar alb-negru sau și color? Câtă energie electrică consumă? Include o garanție? Ce trebuie făcut în caz de defecțiune? Unde este serviciul? Lista de întrebări nu se termină aici.
Ce-ar fi dacă ai avea propriul tău consultant (nu inteligență artificială) care ar găsi o soluție și ți-ar permite să o testezi printr-un model de închiriere fără consecințe majore? În cele din urmă, vrei doar o imprimare bună și cât mai puțină atenție la imprimare. Dar dacă ceva nu merge bine, ai nevoie de cineva pe care să-l poți suna.
Lasă banii să lucreze pentru tine, nu invers.
Dacă decideți să cumpărați:
- Decizia ta este pe termen lung – o imprimantă nu este ușor de înlocuit.
- Este o decizie solicitantă din punct de vedere financiar – pe lângă investiția în achiziție, veți plăti și pentru consumabile scumpe și posibile înlocuiri dacă piesele de schimb nu mai sunt disponibile.
- Luați o decizie fără experiență anterioară – dacă nevoile dumneavoastră se schimbă și imprimanta nu oferă funcțiile sau capacitățile de care aveți nevoie acum, va fi necesară o nouă investiție.
Dacă decideți să închiriați:
- Aveți costuri previzibile cu pachete fixe care includ închirierea dispozitivului, furnizarea de consumabile și orice reparații și întreținere a dispozitivului.
- Ai pe cineva pe care îl poți suna dacă ceva nu merge bine.
- Ai un partener care va găsi o soluție nouă pentru tine atunci când nevoile tale se schimbă și se va asigura că schimbările nu te vor afecta.
- Pe termen lung, veți economisi la imprimare, deoarece altcineva vă va optimiza costurile cu consumabilele. Cu toții cunoaștem modelul Gillette – aparatul de ras este ieftin, dar „lamele de ras” sunt scumpe.
Închiriere imprimantă pentru imprimare fără griji
Ideea de bază a modelului de închiriere este că banii pe care altfel i-ați cheltui pentru achiziționarea unei imprimante sunt mai bine investiți în îmbunătățirea activității principale a companiei. Acest lucru te poate ajuta să câștigi mai mult decât te costă închirierea serviciului.
În plus, închirierea vă permite să vă concentrați energia creativă acolo unde puteți crea cea mai mare valoare adăugată. Imprimarea nu este un domeniu valoros pentru majoritatea companiilor (cu excepția noastră).
Cât te costă?
Închirierea unei imprimante oferă o oportunitate ideală de a vă testa nevoile de imprimare fără prea multe riscuri. Dacă faceți o greșeală, puteți returna imprimanta cu ușurință după o lună. Vei plăti o taxă de închiriere doar pe o lună, care va acoperi costurile de imprimare pentru luna respectivă, în timp ce vei primi toate răspunsurile pe care acum doar le ghicești.