» Lucrez de acasa «, este o expresie pe care cu siguranta ati auzit-o de multe ori in ultimele luni.  Companiile incearca sa faca cat mai usor posibil lucrul de acasa pentru angajatii lor. Oare toti reusesc acest lucru?

Dezavantajele lucrului de acasa

Lucrul de acasa poate fi foarte productiv. Cu toate acestea , unul din lucrurile principale care lipseste de obicei din biroul de acasa este posibilitatea de a printa si scana in conditii de calitate.  Cu siguranta vi s-a intamplata ca cel putin unul dintre angajati sa fie nevoit sa vina la birou numai ca sa poata scana, printa sau fotocopia documente.

                Puteti elimina acest dezavantaj prin inchirierea unei imprimante pentru acasa

Poti ajuta angajatii tai sa printeze fara griji din confortul de acasa. Folosind serviciile Optiprint aveti posibilitatea sa printati si scanati totul color la standarde de birou, pe toata perioada lucrului de acasa. Comapnia dumneavoastra trimite comanda, si de restul ne ocupam noi.

Ce se intampla in realitate: Optiprint ajuta companiile sa-si creasca eficienta

Mai jos este o simulare de la o companie care a decis sa foloseasca serviciile OPTIPRINT si sa inchirieze imprimante multifunctionale

Cazul 1:

Datorita volumului mare de lucru, COMPANIA SRL, a decis ca pentru 3 din angajatii sai sa le ofere posibilitatea sa printeze de acasa.  Astfel, Monica – din departamentul administrativ, are acum posibilitatea sa printeze, si sa confirme din confortul casei comenzi, facturi si alte documente administrative. Monica nu mai este nevoita sa se deplaseze periodic la birou pentru a face acest lucru.

Chiar si Maria, de la resurse umane , poate acum sa-si printeze toate documentele folosind solutia de printare OPTIPRINT. Compania a inchiriat o imprimanta pentru ea, si acum poate printa, semna si scana toate documentele necesare ca apoi sa le trimita pe  e-mail.

Aditional Petre, care conduce departamentul de vanzari, acum coordoneaza toata echipa de acasa. Prin inchirierea unei imprimante, acum printeaza, scaneaza, copiaza toate contractele de vanzari din confortul casei sale si le trimite catre toti cei interesati.

Avantajele soutiei eficientizare procese: si posibilitatea de a printa totul de acasa.

Angajatii catiga timp, prin folosirea imprimantei de acasa. Imprimanta este disponibila pentru ei permanent. Nu trebuie sa-si consume timpul si enrergia pentru a gasi solutii de printare si trimitere a documentelor esentiale.

Cazul 2:

Perioada financiara de raportare se apropie, si necesitatea de a pregati si printa rapoartele financiare lunare/trimestriale/anuale creste.  COMPANIA SRL intentioneaza sa gseasca o solutie de printare pentru contabilul ei Bogdan care lucreaza de acasa. Bogadan are nevoie de o imprimanta pentru cateva luni, pentru a printa documentele financiare necesare.

Avantaje: Flexibilitate in privinta duratei de inchiriere a imprimantei

Serviciile OPTIPRINT vin cu avantaje atractive si durata de inchiriere flexibila.

In pretul chiriei sunt incluse

  • Imprimanta pentru printare fara griji si scanre nelimitata,
  • 1 top de hartie,
  • Doua seturi de cartuse,
  • Suport via telefon in caz de probleme cu imprimanta,
  • un set de cartuse aditional pentur fiecare luna de inchiriere (la schimb cu cele consumate),
  • Inlocuirea imprimantei in caz de defectiune. Flexibilitate referitor la durata de inchiriere sau data de instalare.

Pandemia generata de coronairus ne obliga sa fim mai precauti ca altadata, motiv pentru care Optiprint va ofera diverse optiuni de a prelua imprimanta. Cand plasati o coanda aveti posibilitatea sa preluati imprimanta in urmatoarele moduri:

  • Ridicare de la sediul Optiprint din Bucuresti de catre angajatii companiei dv.
  • Livrarea la adresa specificata de catre dumneavoastra de catre tehnicienii Optiprint si instalarea acesteia.

 

Tehnicienii nostri sunt instruiti sa pastreze distanta de siguranta, sa folosesaca constant dezinfectant pentru maini si sa poarte masti de protectie. In timpul manipularii imprimantei este obligatoriu sa poarte si manusi de protectie.

 

Mai este doar un simplu pas de facut pentru instalarea imprimantei in biroul de acasa

Ca sa te asiguri ca angajatii tai printeaza fara griji din biroul de acasa, tot ce trebuie sa faci este: Trimite o cerere folosind link-ul de mai jos si introdu codul ‘HOME OFFICE‘ in campul pentru reducere,

sau Contacteaza-ne direct la telefon 0774 022 044 / 0770 809 169 sau trimite un mesaj cu subiectul ‘HOME OFFICE‘ si datele tale de contact la vanzari.buc@optiprint.ro.

Misiunea noastra este sa va ajutam sa printati fara girji, iar satisfactia dumneavoastra este recompensa pentru munca noastra.