Companii, bine ați revenit.

Sunt serviciile de gestionare a imprimării cu adevărat cea mai bună soluție pentru firma dumneavoastră?
Imprimarea de documente reprezintă o parte integrantă a oricărei afaceri. Cu toate acestea, multe persoane au o concepție greșită despre costul real al imprimării și întreținerii echipamentelor. În plus, multe companii nu sunt conștiente de costurile implicate sau de posibilele soluții alternative. Acest lucru le poate costa foarte mult.
Din acest motiv, tot mai multe firme optează pentru soluții integrate de gestionare a imprimării, deoarece acestea le permit să înțeleagă și să rationalizeze mai bine costurile de imprimare.

Deci, ce se întâmplă atunci când firmele investesc într-o soluție cuprinzătoare de gestionare a imprimării?
Ei economisesc până la 30% din costurile de imprimare. Serviciul se concentrează pe o analiză a nevoilor de imprimare, consultanță și optimizare. Optimizarea este concepută pentru a ajuta la folosirea cât mai bună a imprimantelor în fiecare departament. În funcție de nevoile de imprimare, scanare și copiere, instalăm dispozitivul cel mai potrivit în fiecare departament, care va fi utilizat la maximum, iar costul utilizării sale este ajustat corespunzător.
Costuri ascunse la care multe companii nici nu se gândesc.

Suportul tehnic și întreținerea imprimantelor sunt costuri ascunse pe care majoritatea companiilor le găsesc dificil de anticipat. Prin urmare, avantajul gestionării integrate a imprimării constă tocmai în faptul că include întreținerea imprimantelor, suport tehnic, apeluri de service și piese de schimb.

3 pași pentru a calcula oferta
Aflați mai multe despre închirierea unei imprimante

Sună prea bine ca să fie adevărat?

1. Nu vă mai faceți griji în legătură cu imprimanta

Nu mai căutați furnizori de cartușe. Nu mai pierdeți timp atunci când imprimanta se defectează. Și nu mai căutați piese de schimb și servicii de înlocuire. Totul pentru utilizarea fără griji este inclus în chirie: consultanță, optimizare, instalare imprimantă, cartușe de cerneală, suport tehnic, întreținere și service pentru imprimantă. Și piese de schimb în cazul în care se întâmplă ceva cu imprimanta. Și toate acestea pentru o taxă lunară. Cu un singur furnizor.

2. Doar o taxă lunară

Primiți o singură factură pe lună pentru toate serviciile de mai sus. Închirierea este incomparabil mai ieftină față de costul unei imprimante proprii. Chiria este fixă și nu se schimbă. Nu mai trebuie să ghiciți cât vor costa imprimantele.

3. Puneți productivitatea pe primul loc!

Angajații dvs. pot în sfârșit să se relaxeze și să se concentreze pe munca lor. Gestionarea cuprinzătoare a imprimării îi eliberează pe angajații dvs. și îi lasă să lucreze fără probleme, fără a se simți responsabili dacă imprimanta nu funcționează corect.

4. Apelați un singur număr pentru toate problemele dvs.!

O lumină clipește pe ecranul imprimantei! Acum ce facem? Cât de des se întâmplă să avem nevoie de suport tehnic atunci când observăm un comportament necunoscut al imprimantei. Dar soluția este simplă și rapidă de găsit. Cu închirierea integrată, veți primi suport din partea unui helpdesk profesionist care va rezolva dilema dvs. printr-un singur apel telefonic. Suportul tehnic este la doar un apel telefonic distanță.

5. Nici o povară pentru departamentul IT

Știați că, în medie, până la 40% din apelurile primite de departamentul IT al unei companii sunt legate de problemele imprimantelor? Nicidecum! Luați această presiunea de pe umerii personalului dvs. de IT și lăsați-i să se ocupe de sarcinile importante ale companiei. Actualizările, întreținerea, apelurile de service și înlocuirea pieselor sunt complet gestionate de noi.

6. Întreținere preventivă care previne defecțiunilež

Fiecare imprimantă merită o întreținere corespunzătoare. La Optiprint, efectuăm diagnoze preventive asupra tuturor echipamentelor. Ne străduim să eliminăm complet posibilitatea defecțiunilor prin furnizarea de suport tehnic. Am dezvoltat un sistem de informații legat de aplicația Mighty Fields, prin intermediul căruia efectuăm inspecții și intervenții tehnice la distanță.

7. Imprimare și copiere color

Evidențiați calitatea afacerii dvs cu imprimarea color. Știați că fiecare ofertă, contract și factură pe care o emiteți face parte din prezentarea mărcii dvs.? Ieșiți în evidență și imprimați color la preț de alb-negru. Ne vom asigura că dispozitivele dvs. sunt întotdeauna aprovizionate cu cerneală.

8. Scanați rapid și nelimitat

Aveți și dumneavoastră ca obiectiv eliminarea utilizarării excesive a hârtiei în cadrul companiei dvs.? Excelent! Atunci știți importanța unui scaner rapid sau a unui scaner care nu vă lasă niciodată în situații dificile. Este serviciul de gestionare cuprinzătoare a imprimării care anticipează nevoile dvs. și vă asigură că aveți la dispoziție dispozitive eficiente pentru scanare nelimitată.

9. Protecția mediului

La Optiprint, ne pasă de mediu. Alegând echipamente eficiente din punct de vedere energetic, întreținându-le și folosindu-le responsabil, prelungim durata de viață a echipamentului și generăm mai puține deșeuri electronice. În plus, nu aruncăm niciun set de cartușe pe toată durata de viață a imprimantei!

Partenerul dvs. de încredere: Peste 4.000 de companii satisfăcute din întreaga Romania se bazează pe noi.

O atitudine cu adevărat corectă tot timpul, cooperarea este foarte plăcută. Avem mai puține pierderi, și în același timp putem imprima tot ce dorim colorat.” – Vizija Računovodstvo, d.d.

Am decis să închiriem imprimante și dispozitive multifuncționale Optiprint încă din 2009 și vom continua să avem încredere în Optiprint pentru a avea grijă de imprimantele noastre și în viitor pentru că sunt profesioniști, receptivi și prietenoși și ne bucurăm să lucrăm cu ei.” – KD Group d.d.

Am decis să folosim serviciul Optiprint, care include întreținerea imprimantelor în plus față de închiriere, pentru că aveam nevoie de prea mult timp pentru îngrijirea imprimantelor. Ne-a deranjat în mod deosebit faptul că în cazul unei defecțiuni sau avarii, rămâneam fără imprimante care trebuiau duse la centrul de service. Suntem foarte mulțumiți de reactivitatea Optiprint în cazul apelurilor de service. Pe baza propriei noastre experiențe bune, am decis să folosim un serviciu similar Optiprint și în compania noastră din străinătate.” – INFOTRADE PLUS d.o.o.

Am ales Optiprint pentru că ne-a plăcut gama largă de imprimante. La Optiprint, folosim întreg portofoliul de copiatoare: de la cele mici la cele multifuncționale și mari. Suportul de service este receptiv și își respectă promisiunile. Am constatat că utilizarea copierii color a fost un succes.” – Hidria d.o.o.

Aflați mai multe despre închirierea unei imprimante

Imprimante profesionale

O gamă largă de imprimante performante, de la dispozitive simple la multifuncționale A4 și A3 și copiatoare.

Economisiți timp și bani

Închiriați o imprimantă. Un singur cost lunar. Imprimantă, cartușe de cerneală, întreținere, suport tehnic și service incluse. Astfel economisiți timp și bani

Întreținerea echipamentului

Suportul tehnic ajută la menținerea echipamentului și a soluțiilor software, reducând probabilitatea defecțiunilor și prelungind durata de viață a echipamentului.

Productivitate ridicată

Suportul tehnic oferă o soluție rapidă la problemele care pot apărea în timpul utilizării imprimantei. Această practică contribuie la reducerea întreruperilor în activitatea companiei și la evitarea scăderii productivității.

Răspuns rapid și prezență locală

Oferim suport tehnic la distanță rapid și service la fața locului. 90% dintre apelurile de service sunt finalizate în aceeași zi. În medie, tehnicianul local de service nu se află la mai mult de 20 km de client.

Adaptabilitate

Pe măsură ce nevoile afacerii dvs. se schimbă, puteți face upgrade sau puteți înlocui imprimanta cu alta mai potrivită nevoilor dvs.

Cât costă închirierea imprimantei Optiprint? Primiți o ofertă făcând clic pe butonul de mai jos sau sunați-ne la +40 77 402 20 44.