Optimizare cu un serviciu complet de închiriere a tipăririi
Tipărire optimă cu pachete START, TOP și OPTI!

Tipărirea reprezintă un factor de cost ridicat în cadrul unei companii. Aceasta include achiziționarea unei noi imprimante, achiziționarea continuă a cartușelor, întreținerea imprimantei … La Optiprint am modificat această abordare a gândirii. În cadrul serviciului nostru, sfătuim toate companiile cu privire la adecvarea și selecția unei imprimante sau a unui dispozitiv multifuncțional. De asemenea, optimizăm costurile de imprimare într-o companie. În birourile mai mari, companiile optează adesea pentru închirierea unei combinații de diferite dispozitive, cum ar fi copiatoare, dispozitive multifuncționale și imprimante simple. Cu toate acestea, companiile mai mici se străduiesc adesea să închirieze un dispozitiv multifuncțional mai eficient, care oferă funcționalități diferite în cadrul unei imprimante.

În consecință, în Optiprint ne adaptăm serviciul și oferim trei pachete de închiriere de bază: pachetul START, pachetul TOP și pachetul OPTI.

Optimizare cu un serviciu complet de închiriere a tipăririi

La Optiprint, am dezvoltat o tehnologie unică pentru imprimarea cernelei pe hârtie. Am reușit să obținem un preț de imprimare color echivalent cu imprimare alb-negru. Sistemul nostru de imprimare, care funcționează într-un mod continuu de furnizare de cerneală, poate produce până la 40.000 de printuri color. Când nivelul de cerneală din cartușul continuu scade la nivelul minim, sistemul detectează schimbarea și solicită să reumpleți cerneala. Un tehnician service Optiprint calificat se va deplasa catre compania dumneavoastra și va reumple cartușul cu cerneală.

La Optiprint, vă asigurăm imprimarea și scanarea fără griji. Cu noi, companiile nu pierd timpul pentru rezolvarea provocărilor, deoarece sunt susținute constant de echipa de service Optiprint, care oferă o asistență completă a problemelor tehnice. Peste 95% din complicațiile tehnice sunt soluționate în aceeași zi lucrătoare.

O gamă largă de imprimante – o soluție pentru fiecare antreprenor

La Optiprint oferim o închiriere lunară a dispozitivelor de imprimare adaptate nevoilor companiei dumneavoastra. Avem o gamă larga de imprimante în oferta noastră, de la imprimante pentru birouri mici, la dispozitive multifuncționale mai mari și copiatoare independente. Clienții noștri sunt în mare parte companii mici și mijlocii, care apreciază posibilitatea imprimării și scanării color fără griji, cu conștientizarea optimizării costurilor.

Prin închirierea serviciului Optiprint, companiile își reduc costurile de imprimare lunare. Închiriere fixă ​​lunară include dispozitivul de imprimare, instalarea sa gratuită, serviciul de asistență, scanarea nelimitată, un cartuș de culori infinit și un număr determinat de culori sau de imprimări alb-negru. Cu serviciul nostru complet, scutim utilizatorii de toate problemele de imprimare și scanare.

Compania plătește doar pentru ceea ce are nevoie și folosește cu adevărat

Am dezvoltat un model de afaceri care oferă partenerilor noștri de afaceri cea mai bună imagine de ansamblu asupra costurilor de imprimare și în același timp, le reduce, prin imprimare color și scanare nelimitată.

Compania selectează pachetul in functie de  nevoile de imprimare. Prețul pachetului se bazează pe o combinație dintre alegerea dispozitivelor de imprimare, funcționalitatea dorită și nevoile de imprimare. În general, însă, o companie plătește doar pentru ceea ce are nevoie și folosește cu adevărat.

Pachetele se adresează în primul rând clienților de afaceri; cu toate acestea, unele dintre serviciile noastre adaptate sunt, de asemenea, disponibile pentru persoane fizice. În special, pachetul START s-a dovedit a fi un plus excelent pentru gospodăriile care folosesc tipărirea pentru muncă de la domiciliu și pentru uz personal (documentație de tipărire, materiale școlare, fotografii etc.).

Pachetele Optiprint START, TOP și OPTI

În Optiprint suntem un partener mândru al clienților noștri. Am instalat deja peste 4.600 de imprimante în regiunea Adriatică.

Când partenerii de afaceri ne contactează, aceștia sunt repartizați unui consultant de vânzări care răspunde dorințelor și nevoilor specifice. Un specialist tehnic Optiprint efectuează o analiză a volumului lunar de imprimare al companiei și recomandă alegerea dispozitivului de imprimare și a pachetului de utilizator.

Pachetul START

Pachetul START

Pachetul este o alegere bună pentru birouri sau case mici. Include o imprimantă multifuncțională pentru desktop mai mic. Până la trei utilizatori pot utiliza imprimanta.

 Pachetul START include imprimare și copiere color (până la 10.000 de imprimari alb-negru sau color pe lună) și scanare nelimitată. Pachetul este perfect pentru utilizatorii care caută o imprimare color, ușor de realizat și eficienta la prețuri accesibile.

Un utilizator satisfăcut al pachetului START, doamna Sandra, de la firma de avocatură Sandra Cico, a declarat: “Sunt foarte mulțumită să folosesc serviciile Optiprint, doo. Am primit toate informațiile și explicațiile importante cu privire la optimizarea imprimării și instalarea imprimantei. Am primit oferta foarte repede. Am instalat o nouă imprimantă color chiar a doua zi după ce am trimis cererea. Sunt mulțumita de tot, atat de servicii cat și de imprimanta color. Sunt sigur că voi coopera cu Optiprint, doo mult timp de acum inainte și mă simt încântata să recomand Optiprint. “.

Pachet TOP

Pachet TOP

Prin alegerea acestui pachet TOP, întreprinderile pot asigura o imprimare de calitate cu un dispozitiv multifuncțional mai mare, care oferă funcții mai avansate, cum ar fi scanarea și imprimarea rapidă pe două fețe. Mai mult decat atat, trimiterea documentelor scanate către un sistem de documente, un e-mail sau un folder de rețea de calculator de pe un computer. Pachetul TOP este ales de firmele care au patru sau mai mulți utilizatori de imprimantă. Pachetul include scanarea și imprimarea nelimitată a peste 3.000 de imprimari color sau alb-negru.

Utilizatorii mulțumiți ai pachetului TOP, angajați ai Vizija računovodstvo, dd, au făcut următoarea afirmație: “Tot timpul, o atitudine foarte bună, cooperarea cu Optiprint este chiar plăcută. Cheltuim mai puțin, dar în același timp putem tipări tot ceea ce dorim color. “.

Pachetul OPTI

Pachetul OPTI

Pachetul OPTI oferă o soluție optimă în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii. Este ales de companii care au cerințe de imprimare diferite de la departamente diferite. În consecință, companiile aleg să închirieze o combinație de copiatoare mari, dispozitive multifuncționale pentru desktop și imprimante desktop mai mici. Pachetul OPTI este un pachet personalizat. Experții Optiprint efectuează o analiză amanuntita a solicitarii clientului si recomanda cea mai buna solutie de tiparire, in vederea optimizarii costurilor. Scopul este de a crea un sistem eficient pentru instalarea imprimantelor care să îndeplinească cerințele de imprimare ale departamentelor individuale din companie. Fiecare inspecție preventivă a echipelor din cadrul departamentului tehnic include reumplerea de cerneală, curățarea sticlei, curățarea exterioară a imprimantei, verificarea calibrării capului de imprimare și verificarea calității tipăririi. Când viziteaza o companie, tehnicianul service Optiprint verifică, de asemenea, starea altor dispozitive Optiprint utilizate.

T2 d.o.o. rămâne clientul nostru fidel, care a inchiriat o combinație de diferite imprimante și dispozitive multifuncționale în cadrul pachetului OPTI. Șeful relațiilor cu clienții T2 d.o.o. a făcut următoarea afirmație: “Motivul principal al inițierii cooperării este, prin urmare, imprimarea de culori extrem de favorabilă și eficientă din punct de vedere al costurilor. În timpul cooperării lor s-au dovedit a fi extrem de receptivi în corectarea erorilor. Datorită bunei colaborări cu Optiprint și a utilizării favorabile a acestora imprimante, echipăm treptat cu imprimante Optiprint și alte birouri, unde aveam imprimante proprii sau unde erau închiriate imprimante cu costuri mari de închiriere. “.

Testare gratuită

 Prin închirierea soluției Optiprint, oferim imprimare și scanare fără griji în toată regiunea Adriatică. Oferim un nivel ridicat de servicii cu consultanți de vânzare foarte bine instruiti, gata sa raspunda tuturor intrebarilor dumneavoastra, oferim pachete de închiriere optime și tehnicieni instruiți. Pentru a vă convinge de calitatea serviciului nostru, vă oferim testare gratuita a produselor si serviciilor firmei noastre cu zero costuri si zero obligatii din partea dumneavoastra. Puteți alege între diferite pachete, diferite imprimante și dispozitive multifuncționale.

Completați solicitarea dvs aici.

 Asigurarea unei printari fără griji este misiunea noastră, iar satisfacția dumneavoastra este recompensa pentru munca noastră. 🙂