Printare, copiere și scanare fără griji. Cine suntem?

Te-ai întrebat cum Optiprint poate oferi printare fără griji? O mare parte din meritul printării fără griji se datorează echipei noastre de tehnicieni.

Te-ai confruntat cu o imprimantă care din senin pur și simplu nu mai merge? Pe ecranul imprimantei aveai o mulțime de erori și cum te grăbeai foarte tare, nu prea aveai timp să le rezolvi. Posibilele erori pot fi generate de soft, de echipament sau pur și simplu setări care împiedică imprimanta să funcționeze. Posibilitățile sunt multe. E mai degrabă important că într-un asemenea moment echipa Optiprint este lângă tine pentru a rezolva problema. În cel mai scurt timp.

La Optiprint oferim suport tehnic, inclus deja în prețul de închiriere care cuprinde: instalare, inspecții preventive, întreținere și înlocuirea pieselor defecte.
Ești sprijinit de echipa de tehnicieni Optiprint, care îți vine în ajutor imediat ce le spui că imprimanta nu funcționează.

Ești pe mâini bune. Și nu te dezamăgim!

Echipa tehnică Optiprint e aici

Încercăm să rezolvăm problema prin telefon, iar dacă nu merge ne deplasăm la tine.

Iată-l pe Ciprian, tehnicianul nostru, membru al echipei din București.

 

 

 

»Coordonarea operațiilor ambelor departamente, tehnic și vânzări e cheia succesului Optiprint. Răspundem foarte prompt și eliminarea erorilor e principala noastră sarcină. Problemele clienților sunt rezolvate rapid. Doar cu coordonare excelentă a tehnicienilor Optiprint putem reuși.«

Echipa din teren

Știai că echipa de tehnicieni Optiprint e în medie la o aruncătură de băț de tine? Indiferent unde te-ai găsi.
Unul dintre avantajele cele mai mari Optiprint e prezența locală, lângă tine. Tehnicienii noștri te sprijină imediat ce le dai de știre că ceva nu funcționează. Majoritatea intervențiilor sunt rezolvate în aceeași zi, dacă ne dai de știre că nu-ți merge imprimanta până la ora 14.00 sau a doua zi, dacă ne anunți după 14.00.

»Doamna ajunsese la birou și avea de pregătit notificările, pe care începuse să le printeze, când și-a dat seama că imprimanta nu funcționa. S-a panicat, mai ales că eroarea de pe ecran ținea de capul de printare. A completat rapid o cerere de intervenție la Optiprint. Cum eu tocmai instalam o imprimantă nouă pentru un client, a trecut mai puțin de o oră de când am primit cererea de intervenție din partea echipei și am ajuns la clientă. Imprimanta în discuție era responsabilitatea mea, așa că am intervenit imediat. Am curățat capul de printare și am verificat ca totul să fie în regulă. La 15 minute după ce am ajuns la clientă, ea putea deja să printeze fără griji. Era foarte bucuroasă.«

Bojan

Satisfacția clienților noștri e importantă pentru noi. Îți trimitem de obicei același tehnician, în care ai încredere. La Optiprint îți trimitem de fiecare dată același tehnician. De obicei faci cunoștință cu tehnicianul Optiprint la instalarea imprimantei, când primești imprimanta și cartușul fără sfârșit. Tehnicianul Optiprint îți instalează imprimanta, o conectează la rețea, așa că ești gata să printezi color fără griji, să scanezi și să copiezi imediat. Tehnicianul e foarte bucuros să răspundă întrebărilor tale. De asemenea îți oferă detaliile necesare despre cum să eviți problemele cu imrimanta, așa că nu ezita să întrebi.

»Clientul nostru era interesat de cum ar putea să scaneze un document față verso, cu ambele imagini pe aceeași pagina. Bineînțeles am fost foarte bucuros să-i arăt. E simplu.«

Matic

Tehnicienii Optiprint oferă și suport IT.

Se întâmplă deseori ca instalarea imprimantei să nu poată avea loc datorită software-ului, hardware-ului sau infrastructurii de rețea, chestiuni pe care clientul trebuie să le rezolve înainte de instalarea imprimantei. Dacă nu ai suport IT la locul instalării imprimantei, tehnicianul Optiprint îți vine în ajutor cu setările necesare.

»Am observat că firmele apreciază suportul IT. Cu atât mai mult cu cât firma e mică și nu are un departament de sprijin dedicat. Se întâmplă des ca beneficiarii serviciilor noastre să nu aibă idee ce ar trebui să modifice astfel încât imprimanta să poată fi conectată la rețea. În această situație clienții au nevoie de explicații. Iar noi modificăm setările de rețea. Plăcerea e a mea.«

Beno

Contactează echipa noastră tehnică

Dacă ai deja o imprimantă de la noi și ai nevoie de suport tehnic, sună-ne sau scrie-ne.
Imediat ce vei raporta o eroare tehnică, echipa noastră tehnică va fi în drum spre tine. Sau îți rezolvăm problema la telefon.
București: +40 77 402 20 44; service.buc@optiprint.ro
Prahova: +40 722 255 777; service.ph@optiprint.ro
Botoșani: +40 374 100 834; service.bt@optiprint.ro

Devino unul dintre cei 4.000 de clienți mulțumiți Optiprint.

Nu faci parte încă dintre clienții noștri și te gândești să închiriezi o imprimantă? Sună-ne să testezi serviciul Optiprint: printare, scanare și copiere fără griji. Testezi serviciului nostru gratuit vreme de o săptămână și iei o decizie în deplină cunoștință de cauză.

Asigurați-vă de calitatea serviciilor noastre.

TESTARE GRATUITA